نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

هویت اصلی جهاددانشگاهی انقلابی بودن است/ قدردانی از اعضای این نهاد

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶ کد : ۵۸۷۹۳ تاپ خبر امور مجلس
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش زیادی در جهاددانشگاهی در جریان است که جای قدردانی از اعضای آن دارد گفت: تقوای جوانانی مثل زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده است و هویت اصلی این نهاد، انقلابی بودن است.
هویت اصلی جهاددانشگاهی انقلابی بودن است/ قدردانی از اعضای این نهاد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات امنای جهاددانشگاهی، در پنجاهمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی این نهاد که صبح امروز(چهارشنبه، ۷ تیر) به میزبانی اصفهان برگزار شد، بیان کرد: بزرگترین افتخارم این است که بزرگ شده جهاددانشگاهی هستم  و تجربه‌های ناب و اصیلی در این نهاد بدست آوردم که در هیچ کجای دیگر تکرار نشد.

دکتر زهرا شیخی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کم حاشیه ترین نهادی است که میشناسم، گفت: تلاش زیادی در این نهاد در جریان است که جای قدردانی از اعضای جهاددانشگاهی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هویت اصلی جهاددانشگاهی را یک هویت انقلابی و اسلامی-ایرانی دانست که حفظ آن بسیار سخت است و افزود: این ماموریت کارکنان جهاددانشگاهی است که باید از این اعتبار مراقبت کنند. 

دکتر شیخی با تاکید بر اینکه اعتبار امروز جهاددانشگاهی مرهون افرادی چون کاظمی آشتیانی است، گفت: تقوای جوانانی مثل کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده است، ما در جهاد دانشگاهی مفهوم چپ و راست نداریم و هویت اصلی، انقلابی بودن است.  

این نماینده مجلس نگاه مترقی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاددانشگاهی را به دلیل نیروی انسانی توانمند این نهاد دانست و از اعضای جهاددانشگاهی خواست تا با تقوا، ایثار و اراده بلند تلاش کنند حواشی را کنار زده و با عملکرد خوب خود، مثل همیشه دل ولی مسلمین را شاد کنند.


نظر شما :