عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

حرکت‌های جهاددانشگاهی واقعا امیدآفرین بوده است/ لزوم استفاده دولت از ظرفیت‌های این نهاد

۰۱ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۱ کد : ۵۹۹۱۶ تاپ خبر امور مجلس
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات پُر برکتی که در جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف رخ داده نه با شعار بلکه با حرکت‌های واقعی امیدآفرین بوده است.
حرکت‌های جهاددانشگاهی واقعا امیدآفرین بوده است/ لزوم استفاده دولت از ظرفیت‌های این نهاد

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی باقری عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با روابط عمومی جهاددانشگاهی در خصوص دستاوردهای این نهاد در چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بیان کرد: جهاددانشگاهی یکی از رویش‌های بسیار با برکت انقلاب اسلامی بوده و از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآور شد: رفتارهای جهادی تحول آفرین بوده و همچنین اتفاقاتی که در جهاددانشگاهی رخ داده همگی امیدآفرین بوده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری اقدامات مرحوم سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی عنوان کرد: این بزرگوار در این مرکز فعالیت‌های علمی ارزشمندی انجام داده و خدمات ملموس امیدآفرین داشت. به‌ویژه در بحث کمک به زوج‌های نابارور برای فرزند دار شدن امید را به‌صورت قطعی در زندگی آن‌ها ایجاد کرد. همچنین بسیاری از اتفاقات پُر برکتی که در جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف افتاده، نه با شعار بلکه با حرکت‌های واقعی امیدآفرین بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری در ادامه تاکید کرد: تمام این حرکت‌ها با حضور جوانان و با امید و اعتماد و تکیه به آنان بوده است و جوانان در جهاددانشگاهی اثبات کردند که می‌توان چه کارهای عظیمی را انجام داد.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی صرفا منحصر در داخل کشور نبوده؛ مثلا خبرگزاری ایسنا را می‌بینیم که از برترین خبرگزاری‌ها است. همچنین خبرگزاری قرآنی ایکنا را داریم که در بسیاری از کشورها فعالیت‌های قرآنی ارزشمند و نتیجه بخشی دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظاری که از دولت و رییس‌جمهور داریم این است که از ظرفیت بزرگی مانند جهاددانشگاهی با این سرمایه و سابقه‌ای که دارد استفاده بیشتری شود، چرا که کمک گرفتن از جهاددانشگاهی هم باعث رشد و اعتلای کشور خواهد بود و عملا هم باعث توسعه کیفی و کمی جهاددانشگاهی می شود.


نظر شما :