تقدیر از دست اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/ لزوم گسترش و ترویج فرهنگ جهادی در جامعه

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۹ کد : ۶۱۴۸۶ تاپ خبر
رییس جهاددانشگاهی در مراسم تقدیر از دست اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی بر لزوم گسترش و ترویج فرهنگ جهادی در جامعه تاکید کرد.
تقدیر از دست اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی/ لزوم گسترش و ترویج فرهنگ جهادی در جامعه

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، مراسم تقدیر از دست اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با حضور دکتر حسن مسلمی نائینی رییس، دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس، امیر طهرانچی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست و دکتر ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی و سیدیوسف حسینی مدیر کل حراست جهاددانشگاهی امروز 24 مردادماه در دفتر مرکزی برگزار شد.

در این مراسم رییس جهاددانشگاهی با تقدیر از تمام کسانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش کردند، گفت: همه این عزیزان علی رغم وجود مشکلات، محدودیت ها و کمبودها کار بزرگی انجام دادند.

وی با اشاره به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاددانشگاهی که فرمودند «جهاددانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است؛ یک سمتگیری و حرکت است. هرچه بتوانیم ما این فرهنگ را در جامعه گسترش دهیم و آن را پایدار و استوار کنیم، کشور را به سمت سربلندی و عزت و استقلال حقیقی بیشتر پیش برده‌ایم.»، بیان کرد: برگزاری این مراسم نیز در واقع  گسترش و ترویج  فرهنگ جهادی است که امیدواریم این حرکت ادامه داشته باشد تا بتوانیم جهاددانشگاهی را به جامعه بیشتر بشناسانیم.

در ادامه معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی بیان کرد: همزمان با 16 مردادماه، سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، این نهاد انقلابی، گردهمایی روسای واحدهای سازمانی را نیز برگزار کرد که برگزاری همزمان این دو مراسم فقط با همکاری و هم افزایی جهادگران در همه حوزه ها و معاونت های کاری امکان پذیر بود.

وی با اشاره به اینکه هر دو مراسم با نظم و غرور آفرین برگزار شد که این حرکت نتیجه همکاری مشفقانه شما عزیزان است افزود: همه دست اندرکاران دو برنامه زمان نشناختند و با این فضا همراهی کمک کردند تا این دو مراسم به بهترین شکل انجام شود.  

گفتنی است، در پایان نیز از دست اندرکاران بزرگداشت چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.

 
 
 


نظر شما :