در جلسه کارگروه پژوهشی تاکید شد؛

بررسی زمینه های همکاری بین واحدهای جهاددانشگاهی غرب کشور در حوزه پژوهش و فناوری

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۲ کد : ۷۲۴۵۱ تاپ خبر
نخستین جلسه کارگروه پژوهشی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی منطقه غرب کشور با هدف آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی ها و توسعه همکاری های مشترک، تشکیل شد.
بررسی زمینه های همکاری بین واحدهای جهاددانشگاهی غرب کشور در حوزه پژوهش و فناوری

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی کردستان در این نشست که 20 خردادماه به صورت مجازی برگزار شد، معاونان و دست اندرکاران حوزه پژوهش و فناوری واحدهای سازمانی کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، مرکزی و کردستان و نماینده معاونت هماهنگی و امور مجلس، به بیان نظرات خود پرداختند. سیروان صیدی، معاون پژوهشی واحد کردستان و دبیر کارگروه با اشاره به اهداف تشکیل کارگروه، گفت : استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی در غرب کشور، ضمن ارتقا سطح توانمندی پژوهشی جهاددانشگاهی موجب هم افزایی و آشنایی بیشتر با محصولات و دستاوردهای سایر واحدها شده و اقدام موثری در مسیر توسعه خدمات پژوهشی جهاددانشگاهی خواهد بود. در ادامه این جلسه معاونان پژوهشی سایر واحدهای منطقه غرب کشور ضمن تشریح اقدامات، فعالیت ها و توانمندی های واحدهای خود در حوزه هایی همچون کشاورزی و گیاهان دارویی، پزشکی و درمان ناباروری،  GIS، آمایش سرزمینی، صنعت سفال و سرامیک و ...  به ارائه پیشنهاد در زمینه نحوه همکاری های مشترک پرداختند.

در پایان این جلسه نیز با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات کارگروه، مقرر شد محورها و موضوعات همکاری های مشترک، مشخص، نهایی و در اسرع وقت عملیاتی شود.

 

 

 

 


نظر شما :