پیام حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۴ کد : ۷۴۳۳۶ تاپ خبر امور مجلس
نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی سالروز تاسیس جهاددانشگاهی را تبریک گفت.
پیام حضرت آیت‌الله حسینی بوشهری به مناسبت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی همزمان با چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، حضرت آیت الله حسینی بوشهری نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی پیامی سالروز تاسیس این نهاد را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن 16مرداد سالروز تاسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 1359 و فرا رسیدن چهل و چهارمین سال تاسیس این نهاد را تبریک عرض می‌نمایم.

جهاددانشگاهی یک مجموعه امیدبخش در کشور است که باید به سمت کارهای گزین و برزمین مانده برود.

جهاددانشگاهی با یک نیت خیر پایه گذاری شده و همیشه در کشور درخشیده و تاثیرگزار بوده است، جهاددانشگاهی باید یک بازویی باشد برای دولت و مراکز علمی و پژوهشی که نیازهای کشور و دستگاه‌های اجرایی را برطرف نماید.

اینجانب یاد و خاطره مرحوم سعید کاظمی آشتیانی دانشمند فقید و فرهیخته و جهادی و مومن و انقلابی که خدمتشان برای نظام تا همیشه ماندگار است گرامی می دارم.

جهاددانشگاهی بر اساس ایمان و تقوا پایه گذاری شده است این را حفظ کنید و روز به روز بهتر از گذشته برای نظام و انقلاب تاثیرگزار باشید.

از مجموعه جهاددانشگاهی در سطح ملی و استان بوشهر که با نیت خالص در این سالها افتخار آفریده‌اند سپاسگزارم و برایتان در آینده علمی کشور آرزوی موفقیت دارم.

 

سید هاشم حسینی بوشهری

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم


نظر شما :